Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Túlságosan szexinek ítélte meg Rihannát a Nivea cég új vezetője, aki szerint a vállalattal tavaly leszerződött barbadosi énekesnő, nem illik bele a globális bőrápolási márka családbarát arculatába. - Bulvár magazin
részletek »

Rihanna már ciki a Nivea cégnek - nem illik a márka arculatához

Bulvár Magazin - megszínesítjük a napjaid! A világ földi csillagaival, sztárjaival örülhetsz már nálunk is minden nap. Öröm, bánat, kacagás hullámzik oldalainkon, de mindenképpen színesben. Bulvárkodj velünk, mert bulvárkodni jó!
Bulvár magazin
Itt vagy: Bulvár magazin » Hír olvasása
Oszd meg másokkal
Rihanna már ciki a Nivea cégnek - nem illik a márka arculatához
Rihanna már ciki a Nivea cégnek - nem illik a márka arculatához
Túlságosan szexinek ítélte meg Rihannát a Nivea cég új vezetője, aki szerint a vállalattal tavaly leszerződött barbadosi énekesnő, nem illik bele a globális bőrápolási márka családbarát arculatába.
A feltűnő külsejéről és érzéki videoklipjeiről híres előadó a cég számos reklámjában feltűnt. A bőrápolási márka pedig szponzorként segítette az énekesnő tavalyi világkörüli turnéját.

A Nivea anyavállalataként működő Beiersdorf cég új vezetője, Stefan Heidenreich azonban egyértelműen kijelentette, hogy Rihanna "nem passzol" a márka arculatához - olvasható a The Daily Telegraph brit napilap honlapján.

A cég egyik reklámjában egy család látható, amelynek tagjai Nivea krémmel kenik magukat, miközben az énekesnő California King Bed című slágere szól a háttérben. A számhoz tartozó eredeti videoklipben azonban az előadó harisnyában és fehérneműben hempereg kedvesével az ágyon.
Hirdetés

"A Rihanna közreműködésével készült reklám nem megfelelő" - húzta alá a német sajtónak nyilatkozva a 49 esztendős Heidenreich, hozzátéve, hogy nem érti, miként lehet összefüggésbe hozni Rihannát a Nivea céggel, amely olyan értékek közvetítésére törekszik, mint a bizalom, a család és a megbízhatóság.

Amikor a vállalat tavaly nagykövetének szerződtette az énekesnőt, még úgy fogalmaztak, "rendkívül izgatottak" az együttműködés miatt. Az amerikai Forbes magazin júliusi száma szerint a Niveával kötött szponzori megállapodásának köszönhetően az énekesnő harmadik helyre került a lap harminc leggazdagabb harminc éven aluli hírességet felvonultató listáján, a 2011 májusa és 2012 májusa között keresett mintegy 53 millió dolláros jövedelmével.
- MTI -
Szólj hozzá a cikkhez
FIGYELEM! A cikk felhasználása, utánközlése kizárólag a tlap szerkesztő engedélyével lehetséges! Kérek engedélyt
Címkék - rihanna, nivea, bőrápolás
Nyomtatás
Oldalajánló
Vissza a hírekhez
Szólj hozzá
- 2012-08-10 12:16:37
Szólj hozzá a cikkhez

Új hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezned oldalunkra.

Bejelentkezés
Regisztráció
Eddigi hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás a cikkhez
Tuti menü